ul. Czerniakowska 178a,
Warszawa

KOREKTA NOSA

Korekta nosa - Dr Grzesiak

Operacja nosa (korekta nosa) ma na celu korekcję kształtu nosa, usunięcie garbu i skrócenie lub zmniejszenie jego czubka. Możliwa jest również zmiana kąta między nosem i górną wargą. Jako jedyna w Polsce nasza Klinika stosuje system Mirror Software amerykańskiej firmy Canfield Imaging Systems, dzięki któremu wykonujemy symulację efektu planowanej korekty nosa na podstawie zdjęcia fotograficznego Pacjenta. Po zabiegu Twój nos będzie harmonizował z Twoimi rysami twarzy.

Nacięcia zazwyczaj biegną wewnątrz i czasem zewnątrz nosa, co umożliwia bezpośredni dostęp do części kostnej i chrzęstnej. Dzięki temu chirurg może usunąć garb, przesunąć kość oraz wymodelować chrząstki nosa, a blizny pooperacyjne są niewidoczne. W przewodach nosowych umieszcza się setony, czyli opatrunki, które stabilizują przegrodę nosa. Zewnętrzna część nosa zabezpieczana jest plastikową płytką gipsową z tworzywa w celu ochrony nosa. W przypadku bardziej skomplikowanych zabiegów stosuje się metodę „otwartą”, która wykorzystywana jest przy zabiegach rekonstrukcji nosa np. przeszczepiania chrząstek.

Znieczulenie: zabieg w znieczuleniu ogólnym

Czas trwania: 1-2 godziny

Rekonwalescencja: 7-10 dni. W okresie rekonwalescencji należy unikać wysiłku fizycznego, jedzenia gorących, ostrych oraz twardych potraw

Możliwe powikłania: łzawienie oczu, sińce pod oczami, obrzęk nosa, bóle głowy oraz krwawienie z nosa.

KLINIKA CHIRURGII PLASTYCZNEJ DR GRZESIAK
ul. Czerniakowska 178a, 00-440 Warszawa